alexio Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 "Dumping av fysisk minne", er feilmeldingen som kommmer opp på en bluescreen etter at pc'en er ferdig startet opp.... noen ganger bare restarter den av seg selv når startupen er comåplete.. hva gjør jeg? jeg vil unødig formatere i.o.m at en del viktige dokumenter ligger der inne... trenger dem også så absolutt fort som mulig!! selv om dere kanskje ikke vet svaret vet dere noen steder der jeg finner det ut? håper på vennlig svar! MVH Alexio Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 BEdre bruk av emnefelt hjelper. Det er ingen vits i å poste to ganger. Brukere blir bare irritert av det, og unngår og svare.. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 tenkte bare at den nye posten var litt mer attraktiv hvis du skjønner hva jeg mener... kan ikk du svare?? Lenke til kommentar
bmk Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Stikk og kjøp mere RAM...... Lenke til kommentar
alexio Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 har nok ram, 512... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Bruker du Xp ? I såfall så så jeg her om dagen en fix til det, så det til 2000 å.. Lenke til kommentar
msh Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Du må øke Pageminnet i WinXp eller Win2000. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 bruker win2k... men rekker ikke å stille på pageminnet før pc'en starter opp fordi den skrur seg av..(hvis du ikke stiller på pageminnet i dos). hvordan stiller man på pageminnet? kjører 128ram... det har funka fett før... alexio Lenke til kommentar
LionHead Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Enten har du feil på minnebrikken din, eller så har du to eller flere minnebrikker som ikke passer sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå