leddja Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 er det muligt og være mer en 4 spillere på samme server i splinter-cell:pandora tommorow? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 er det muligt og være mer en 4 spillere på samme server i splinter-cell:pandora tommorow? Det bør vel være mulig det ja, men på X-BOX cafeen vi har her på Otta tror jeg ikke har sett fler en 4 som spiller mot hverandre. Det er fullt mulig at går ann å spille mer en 4 på en server. Det burde i vertfall gå ann da Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 så vidt eg veit så er det satt ei grense på 4 spelarar, men dette kan sikkert forandras på ved ein mod. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ja, det stemmer at det er max 4 players, men jeg har lest at de valgte dette forde det passet best :-) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jepp, 4 spillere er max. Grunnen er at man skla slippe servere med 2000 i ping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå