fredriku Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 går det ann å bruke vanlig ddr ram i aopen pcene??? DU må bruke SO-DIMM DDR, og kjøp for all del PC2700 minne. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 ok... jeg har lest at folk har putti vanlig ram i pcer, sikker på at det ikke går?? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ok... jeg har lest at folk har putti vanlig ram i pcer, sikker på at det ikke går?? Det går helt fint å putte vanlig RAM i PCer, men du skal ha en bærbar PC, og folk forteller deg at du må ha SO-DIMM. Hør nå på dem. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 å sette sammen en pc hos netshop var jo genialt!! kan fjerna alt du ikke trenger å få en kongepc til en billig penge!! her Bygger man ikke noen ting selv da. er alt allerede satt sammen?? trodde du fikk det i mange deler jeg... (liker å bygge) går jo ann å bare kjøpe deler, biligere det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå