JoeDohn Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hva synes folket om denne? Jeg skal ærlig innrømme at jeg var skeptisk til et et Sierra-RTS med mye grafikk etter WotR, men det er noe ved dette spillet som griper ganske godt. Ikke er det for vanskelig å sette seg inn i, men det krever en god del for å mestre det. Interfacet er litt klønete, og det er ikke alltid like oversiktlig som en kunne ønske, men spillet gjør definitivt noe nytt ut av RTS-sjangeren, og man må jo lære å krype før en skal kunne gå. Som multiplayerspill fungerer det også ganske knirkefritt, med stor fokus på taktikk og forvaltning, sånn det skal være. =) Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Eg synest demoen var ganske dårleg. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Hm, glemte at det burde være obligatorisk med en "vennligst begrunn svaret"-fotnote i alle diskusjonsposter. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Eg likar ikkje den type strategispel. Vart lei av demoen etter knappt 5 min Endret 12. juni 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Enig med deg i at spillet er ganske greit å sette seg inn i. I multiplayer virker det også knirkefritt. I det hele tatt synes jeg det spillet virker utrolig godt polert. Personlig har jeg litt problemer med slike spill, da det skjer så mye på en gang. Spesiellt i multiplayer er jeg ett lett bytte Men for de som liker slike spill, må det være en gave. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 nja, jeg sier meg enig med Rex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå