Gjest QbeC- Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei. jeg skal om litt kjøpe meg en T630. Og lurte på om jeg kan oveføre bilder som jeg har tatt til pcen min??? Om det er noen som har gjort dette, så vil jeg gjerne se bildekvaliteten. Så om noen gadd å sende meg noen ekempler. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Du må enten kjøpe en datakabel, eller så kan du bruke blåtann Da må du ha en blåtann adapter til pcen din også da eller IR, men da må du ha en IR adapter Endret 12. juni 2004 av jalleks Lenke til kommentar
Donnald Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva er en IR-adapter, og hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva er en IR-adapter, og hvor får man tak i det? IR adapter er det samme som en blåtann adapter. Det lar deg koble til enheter med IR til pcen din Den fåes kjøpt i fleste pc butikker og noen mobilsjapper. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du kan jo sende via mms til mail og da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå