theDurkan Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det "rip-off" feltet på høyresiden er jo veldig stort, og dominerer litt. Fargen på teksten synes jeg passer bra, men kunne vært litt mørkere. Hvis du skaffer deg en bra logo, og ikke har den fullt så stor som feltet til Greydesign101. Men kanskje litt flere linker. Ettersom du skal ha "nyheter" osv.... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Teksten er mørkere og linken Avsky har kommet inn sliter med logoen ja. jævlig vanskeligt å få den til å passe med resten av designet Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hva er Avsky? Du kan lage en logo som ligner på "rip-offen" (aner ikke hva jeg skal kalle den delen ) og heller gjøre noe med ripoff delen. Bytte plass på en måte. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Du kan se hva jeg mener med Avsky nå og den "rip offen" kommer til å bli:P edit: Logo kommer, men sliter med å lage en:P Endret 13. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå