Gå til innhold

My design! GRAY!

Anbefalte innlegg

har nå endret designet til grå syntes det ble bedere sån

Sån da er den gjort om til CSS og HTML

Gray design

PS jeg er MAd2003 fikk bare noe problemer med passordet :laugh::thumbdown:

SÅ jeg vill ha mere positiv og negativ kritikk! :thumbup:

Takk til Jonas her på forumet for hjelpen med CSS og HTML og til polecat som gav meg en link til et kontaktskjema :thumbup:

Endret av green1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var ikke så bra topic, men selve siden

- var litt enkel "logo"

- savnet noe som "holder" siden sammen.

- litt stor font størrelse.

- dårlig skille både typografisk, men også grafisk mellom meny og innhold. (dvs at det ser likt ut i måten det blir skrevet på. det er heller ikke noen som skiller det "fysisk" fra hverandre)

ellers greit.. ikke noe som står ut i mengden enda, men kanskje om du jobber litt mer med det. kommer ikke på noe mer akkurat nå

edit: ikke meningen å være hard, men om du fikser/ser på punktene over tror jeg siden din vil bli bedre. håper å få se en oppdatering.

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Ja teksten ble mindre nå bare se:P og ja logoen er veldig enkel den skal fikses! men holder samme skjønte jeg ikke helt? men vill ha kritikk! det er bare bra ser vi har samme fargesmak! ref: siden din smidt!

Lenke til kommentar
har nå endret designet til grå syntes det ble bedere sån

Sån da er den gjort om til CSS og HTML

Gray design

PS jeg er MAd2003 fikk bare noe problemer med passordet :laugh::thumbdown:

SÅ jeg vill ha mere positiv og negativ kritikk! :thumbup:

Takk til Jonas her på forumet for hjelpen med CSS og HTML og til polecat som gav meg en link til et kontaktskjema :thumbup:

Ja nå har det skjedd en "stor" forandring:P

Lenke til kommentar

Når jeg var inne å sjekka tidligere så fikk jeg ikke sida opp, så det er derfor jeg ikke ga no kritikk tidligere :p

Stilig, det kan bli noe det, men det mangler veldig struktur. Ser ut som det mangler store mengder grafikk, prøv deg fram med litt linjer, og få ting til å se ut som det er ment å være der :blush:

Er dårlig til å gi kritikk, men keep it up :thumbup:

Lenke til kommentar
:thumbup: ja har rota litt med oppsettet osv i dag. og siden funker jævlig dårligt i Opera. men hvet ikke helt hva mer grafisk jeg kan ha? skal knote og se litt :thumbup: Torgeir på forumet mente den lignet på noe fra MS:P
Lenke til kommentar
Ble lite kontraster. Alt flyter sammen til ei grå, trist smørje.

Ja.

Spesielt menyen flyter alt for godt inn i alt det andre. Forøvrig likte jeg det grønne MYE bedre. Jeg ville fortsatt med jobbingen på det grønne, og gjort de endringene som Smidt presiserte, da blir det nok en god del bedre med en gang.

Lenke til kommentar

Likte ikke den grønne selv. den ble så fæl og se på. Hva var det som var så mye bedre på den? Burde jeg skifte bilde jeg har? Psycoible: du kan jo ikke komme med noe som heter konstruktiv kritikk så du kan bare holde kjeft! :thumbdown:

Skal se om jeg kan fikse litt på kontrastene i morgen :thumbup:

Lenke til kommentar

Motionblurring på gang på høyresida der, eller? :hmm:

• Teksten "Graydesign 101" og "...Not everyone has to like it" ser litt rar ut. Virker som om den er forstørra eller noe. Prøv å lag den på nytt, er mitt råd.

• Jeg synes ikke fargen som er på linkene og på menyen passer mot bakgrunnsfargen. Anbefaler deg å finne en ny. Hvit ville nok funket bra.

• Skriftstørrelsen er awfult stor. Det blir veldig anstrengende å lese så stor tekst i lengden. Anbefaler deg på det sterkeste å redusere den ned til 12 eller eventuelt 14.

• Ser ut som noen små forskyvninger her: graydes.jpg

• Kontrasten på tekst kontra bakgrunnsfarge er litt lav.

• Skriv "tnx" i stedet for "thx". Thx er en standard for høyttalersystemer. Eller forresten: Skriv "Thanks", du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...