Shilo Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en 6230. Men "problemet" er at jeg synes det er vanskelig å få av bak dekslet? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en 6230. Men "problemet" er at jeg synes det er vanskelig å få av bak dekslet? Det skal da ikke være så vanskelig akkurat Er nesten som på 3210 og 3310... Lenke til kommentar
GA Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Det er ganske hardt til å begynne med, men i typisk nokia stil så løsnerer det etterhvert... Problemet da er selvsagt at det ikke sitter ordentligt, og knirker litt... Rå makt funker hvertfall for å få det av første gangene... Edit:leif Endret 12. juni 2004 av GA Lenke til kommentar
infty Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 trykk inn den knappen hardt på baksiden med den ene hånda. med din andre hånd (bruk din sterkeste) legger du hele håndflata på bakdekslet og pressnedover sammtidig som du skyver den framover, bruk kraft ! ikke vær redd det blir ikke ødelagt. et godt tips er å ikke ha svette hender. Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Brodder'n ødela knappen, men fikk den opp med kniv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå