tbend Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kom akkurat i på forumet etter mye "refreshing"..... Server load var på 49-51% hele tiden.... Var det sykt mye trafikk eller?..... Noen som har merket det samme? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Ja, dette har skjedd ganske ofte i det siste. Dette er irriterende når man skal lese noe så er hele forumet ned en tur... Endret 12. juni 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Så det selv, kan hende det har noe med backup eller at de instalerte noe nytt på serveren?? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg syns forumet er treigt/nede ganske ofte Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Slutt med klaging på Hw.no netverket nå a... har jo ikke vært annet nå de siste ukene :/ De driver å skifter server, hvrtfall det knatten sier. Og Vnaligvis kan man høre på hva han sier. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Nå er jo forumet nede i kun få minutter av gangen, så det er ikke så altfor ille. Hadde vært noe annet om det var nede i 20 timer++. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Alt fungerer fint nå, bortsett frå at eg ikkje får tilgang til Medlemslista. Får denne meldinga QUOTE Tekniske problemer.En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 QUOTE (bugbear @ 12/06/2004 : 11:52) De driver å skifter server, hvrtfall det knatten sier. Og Vnaligvis kan man høre på hva han sier. Det er vanskelig for oss å skifte over til en ny server før vi har en ny server som er ferdigtestet, og dette er det skrevet om i 4-5 tråder allerede så jeg ser ingen grunn til å ta samme leksa en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg