Gå til innhold

Nye cpu vifte til amd xp 2700

destroyy

Anbefalte innlegg

Har planer om ny cpu vifte for den jeg har kjøler dårlig, har 53grader idle å vil få den under 48 hvertfall

Så jeg har sett på denne og denne

Hvilken av de ville dere tatt, eller ville dere valt en annen, helst ikke over 25db

EDIT: Ingen som vil hjelpe meg :hmm:

Endret av destroyy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva vil lave temperaturer si, å jeg sa den helst ikke skulle over 25db

Jeg får 42 grader idle med 20 grader i kassa ;) den bråker nesten ingenting når man kjører den på laveste (trenger bare å kjøre den på det laveste) Jeg hører vifta så vidt da

:D

Lenke til kommentar
Zalman CNPS7000A-Cu Har jo da hakket bedre kjøling, siden hele ribba er i kobber :)

Sant men de var fri for den. og jeg bestilte med noe annet som var på tilbud og kunne ikke vente. ville ha alt samlet fort! ;) Men nå med 20 grader i rommet ligger den etter temp måleren på hk på ca 16 grader....! så jeg vil si meg fornøyd. :D

Lenke til kommentar
Zalman CNPS7000A-Cu Har jo da hakket bedre kjøling, siden hele ribba er i kobber :)

Sant men de var fri for den. og jeg bestilte med noe annet som var på tilbud og kunne ikke vente. ville ha alt samlet fort! ;) Men nå med 20 grader i rommet ligger den etter temp måleren på hk på ca 16 grader....! så jeg vil si meg fornøyd. :D

Lurer på ossen cpu du har da ??

Lenke til kommentar

Jeg har en Volcano 11 og er meget fornøyd.

Den har et støynivå fra 19-50dB (følger med viftestyring)

Går fint å ha den på det laveste mens du bare chiller, surfer, chatter ol.

Og så er det bare å skru den litt opp når du vil game. (evt når du synest den blir for varm)

jeg har en AMD XP3000+ Barton som jeg bruker den på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...