e321 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 eg tenkte eg skulle bygge ett kabinett i tre.Men så fant eg ut at det var bare ei vifte fra før og den var i psu'n. Kan noen fortelle hvordan eg kan dele psu'n? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 er det ikke lurere og bygge trekabinettet ditt nokså likt det gamle kabinettet eller kjøpe noen nye vifter, for en psu uten kjøling er en brent psu Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Å bygge et kabinett i tre går vel greit. Men dele PSUen Hva mener du med det? Hvorfor? Hvor vil du hen? Prøvd med vinkelsliper? Eller åpne den ved å skru ut de fire skruene i dekselet? Særdeles uklar start på tråden Endret 12. juni 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
corax- Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 er det ikke lurere og bygge trekabinettet ditt nokså likt det gamle kabinettet eller kjøpe noen nye vifter, for en psu uten kjøling er en brent psu Det er vel ikke helt sant, jeg har et Lian Li Pc 9400 der jeg har modda strømforsyninga inne i en 5.25" drevplass. Det er en chieftec 360 watts strømforsyning og de eneste viftene i kabinettet er den på CPU og 2x60mm i bakkant. Så det går fint å kjøre PSU uten vifte HVIS du ikke har alt for mye stash som trekker en del strøm. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Ok, heh det er vel 70mhz å 64ram så... strøm, varme nei Det er bare det at den er naglet på en måte men men, får se va som skjer Endret 12. juni 2004 av e321 Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Kunne slipt de av med dremel... off topic: tenkte litt på å kjøpe en sånn multi tool sak på clas. Den til 200penger, noen som har noe erfaring med den? EDIT skriveleif Endret 12. juni 2004 av e321 Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jeg har den til "200 hundre penger" ganske nifty.. funker fint og.. følger med masse stæsj og, men du bør kjøpe noen andre kappeskiver enn de som følger med, gikk igjennom alle som følgte med på en ca 2 meter kapping eller noe.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 ok, får vel skaffe en slik.. *ser i katalogen * Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nagler? Mange typer nagler borrer du opp. , eller du sliper dem ned! LOZER Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 næ... er ikke sikker på om eg bare skal la den være... det er sånne skruer uten spor til og sette skru jedne i bare ett rundt hull. sliper ned hvis eg gjer noen ting... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Popnagler heter det. Bores opp med borr. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 heheh psu uten kjøling jaja ..ha brann apparat i nærheten da hehe h:D den brener seg GARANTERT; Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 heheh psu uten kjøling jaja ..ha brann apparat i nærheten da hehe h:D den brener seg GARANTERT; går fint det, så lenge du ikke belaster den noe særlig.. Er mange som har kjørt f.eks en Aopen PSU 250w uten kjøling en stund uten problem.. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Du skal ikke si det! Jeg kjører med noen PSU'er uten vifte. Virker en stund de! (Har tatt ut viftene for de er kjekke til kabinettvifter! ) Fjern poppnagler ved og borre de bort. Jeg gjorde det i dag selv(Tok ikke lang tid) pcgutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå