Gilbert Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 <input type="file" style="border: 1px #000000 solid; font-size: 9px" name="vedlegg"> I (hvertfall) Netscape har denne ingen påvirkning. Hvordan kan jeg løse det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Du kan vente på CSS 3.... Det skal vel gå an å style input elementer med CSS 2, eh? Kan hende det er Netscape som er litt slem med trådstarter.. Netscape er uansett berre teit, og lite brukt trur eg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Du kan vente på CSS 3.... Det skal vel gå an å style input elementer med CSS 2, eh? Kan hende det er Netscape som er litt slem med trådstarter.. Netscape er uansett berre teit, og lite brukt trur eg Vet ikke annet enn at IE ikke støtter det, og at man derfor bør vente. Husker aldri hvilken versjon av CSS som støtter hva. Hvis du ser på http://www.zethyr.com/dev/vavasor/ så har jeg "stylet" et par form-elementer, men jeg vet ikke hvordan det går med 'file'. Endret 12. juni 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg fant at den beste løsningen var å ikke style skjemaet i det hele tatt. Resultatet ble faktisk relativt bra. Sleng noen fine borders i divs rundt felter, dill litt med width på feltene i skjemaet og så blir det bra til slutt Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har selv hatt problemer med å bestemme stil til type="file", og dette er et temmelig rart element, siden det inneholder både en "knapp" og input="text". Jeg antar du må la den være standard inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå