alexio Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 "Dumping av fysisk minne", er feilmeldingen som kommmer opp på en bluescreen etter at pc'en er ferdig startet opp.... noen ganger bare restarter den av seg selv når startupen er comåplete.. hva gjør jeg? jeg vil unødig formatere i.o.m at en del viktige dokumenter ligger der inne... håper på vennlig svar! MVH Alexio Lenke til kommentar
bmk Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Stikk og kjøp mere RAM ..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: alexio skrev (2002-04-15 18:57):"Dumping av fysisk minne", er feilmeldingen som kommmer opp på en bluescreen etter at pc'en er ferdig startet opp.... noen ganger bare restarter den av seg selv når startupen er comåplete.. hva gjør jeg? jeg vil unødig formatere i.o.m at en del viktige dokumenter ligger der inne...håper på vennlig svar!MVH Alexio Prøvd å tatt en reinstalasjon? Ser at du har postet flere inlegg uten resultat. Vel,hvor manger rambrikker kjører du? Prøv å bytte om på de, ev lån hos en kompis. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Du kan jo prøve å sette alle RAM bios innstillinger til standard/autodetect. Jeg får også bluescreen hvis jeg fikler med dem rett før login-boksen. Lenke til kommentar
Znack Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hjalp en kompis forrige dagen med liknende problem, etter nyinnstallasjon ( han sa: nå gir jeg opp ! 3 dager med slit for og få Win2k installert ! ). - det viste seg han hadde 1 stk. 64 mb i tillegg til 2 like 128 mb ram-sticks - fjerna den lille, og voilà ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå