blacktower Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 CasEdge Diabolic Med sitt meget spesielle utseende er Diabolic fra CaseEdge et kabinett du enten vil elske eller hate. Kabinettet har mange innovative tekniske løsninger, men hvordan klarer det seg i test? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Det jeg savner i denne artikelen er : Setup på Testmaskin. Støynivå målt i db (dette med standard vifter og en stillegående psu). Temperatur på Cpu idle og load. Endret 12. juni 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det jeg savner i denne artikelen er : Setup på Testmaskin. Støynivå målt i db (dette med standard vifter og en stillegående psu). Temperatur på Cpu idle og load. Har dette vært med tidligere? Fin test av et stygt (?) kabinett Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 At det ikke har vært med tidligere betyr ikke at man ikke kan savne det Lenke til kommentar
jossy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Litt lite vindu, men alt annet er jo drit rått. Men jeg har jo nettop kjøpt kabinett, fornøyd med det. Lite vifte plasse, men man trenger ikke så mange. Den vifta i sia burde vær helt nede. Konge kabinett! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Stilig kabinett, det får en si. Lenke til kommentar
pett Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vedder på at dette kommer til å bli kjøpt som konfirmasjons-pc og på kødd, ellers ikke... Lenke til kommentar
oyvindr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det ikke på tide å fjerne resetknapp fra vurderingen, det er jo fullstendig forrige årtusen? Mangel burde heller være et pluss siden kabinettet da har en unødvendig ting mindre. Dersom maskina kræsjer så ofte at man trenger en egen knapp for å restarte den har man mer alvorlige problemer enn at man mangler denne knappen. Lenke til kommentar
Globe Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ehm, det der var styggt.. men på en måte litt fett hehe Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Stygt kabinett er nå min mening men uansett bra test ! Og ikke fjern resett knappen som et minus ved testinga, den er god å ha! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg synes det var ganske stilig utvendig, men likte ikke helt dets funksjonalitet... Kunne vært bedre designet innvendig, men men... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 stilig kabinett, så lenge du ikke har noen optiske drev i front og å kalle noe serieprodusert "individualistisk" er litt ironisk hehe Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ser ut som en får kabinettet med 400watts psu på komplett til litt over 1000kr?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124366 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det ikke på tide å fjerne resetknapp fra vurderingen, det er jo fullstendig forrige årtusen? Mangel burde heller være et pluss siden kabinettet da har en unødvendig ting mindre. Dersom maskina kræsjer så ofte at man trenger en egen knapp for å restarte den har man mer alvorlige problemer enn at man mangler denne knappen. Tull og tøys. En resetknapp kan være greit å ha selv om man helst ikke skal ha bruk for den daglig. Den ble vel forsøkt fjernet for noen år siden, men den kom fort tilbake. Lenke til kommentar
ShyrA Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor kan man kjøpe kabinettet?? Lenke til kommentar
ShyrA Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor kan man kjøpe kabinettet?? Fant det fort ut av å lese litt oven for... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Tror dette er det desidert styggeste kabinettet jeg noensinne har sett, Elge kabinettet som vant trøste premier på HW.no var finere:) Men fin test skal dere ha:) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det ikke på tide å fjerne resetknapp fra vurderingen, det er jo fullstendig forrige årtusen? Mangel burde heller være et pluss siden kabinettet da har en unødvendig ting mindre. Dersom maskina kræsjer så ofte at man trenger en egen knapp for å restarte den har man mer alvorlige problemer enn at man mangler denne knappen. Tull og tøys. En resetknapp kan være greit å ha selv om man helst ikke skal ha bruk for den daglig. Den ble vel forsøkt fjernet for noen år siden, men den kom fort tilbake. Enig. Synes også det var minus. Maskiner uten reset-knapp (typisk ferdige kontormaskiner, ferdige hjemmemaskiner kjenner få som har), synes jeg vitner om en skinnhellig holdning á la "våre maskiner kræsjer jo aaaaldri) Ellers en fin test! Synes kabinettet var litt stilig. Fint at produsentene endelig får øya opp for litt design Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor verktøyfri montering blir vektlagt i tester av kabinetter. De verktøy som evt. trengs for slike jobber er allemannseie, og selv syns jeg det er bedre å jobbe med verktøy i pc istedetfor uten. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 maestr0: helt klart. Jeg liker å kunne skru hovedkortet godt fast med skruer. Å montere noe uten skurer eller verktøy resulterer oftest i kraftige vibrasjoner som kan ødelegge mange komponenter. se for deg at du kan lage milkshake ved å plassere melk og sjokolade og is i et glass oppå hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå