Gå til innhold

Juni-tilbud fra Komplett...

Anbefalte innlegg

Så ingen poster om denne, lurte på om dere har noen kommentarer til dette tilbudet?

Vurderer også å gå over fra windows til linux, kan jeg få en bedre maskin til samme pris uten softwaren som følger med på dette tilbudet? mer egnet for linux?

Ser at Dinside.no skryter uhemmet av denne pakken, er veldig fristet til å hoppe på....

mvh

Tean

-edit, link: http://www.komplett.no/k/config.asp?ConfigSystemId=10034

Endret av Tean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at Dinside.no skryter uhemmet av denne pakken

Akkurat det er ikke nødvendigvis ett kvalitets tegn ;)

Når det er sagt er dette ett greit kjøp til prisen. Klarer du derimot å bygge en pc selv kan du komme bedre ut av det. Skjermkortet er som de andre sier ikke veldig bra men er du heldig kan du modde dette til 9800 Pro.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

...vil bare skyte inn óg at selv om de skryter av tilbudet, så har de ikke testet maskina fysisk, bare for å ha nevnt det. De ser bare på "anbudene"/tilbudene fra de forskjellige.

Men det ser jo ut til å være et kjempekjøp egentlig da.

bertie

Lenke til kommentar
9800SE kan vel oppgraderes til PRO med ny firmware?

Enkelte 9800SE ja, men kortet er ikke til å anbefale.

.... og det at det nok bare var de eldre utgavene av kortet som kunne moddes, produsentene skal ha ordnet på "problemet" nå.

Søk etter PowerColor 9800SE, kan det moddes. Da finner du suksessraten for ant. gjennomførte modder.

Det skal visst funke fortsatt, bl.a med Powercolor. Men les først tråden!

De har jo dyttet på et godt hovedkort da! Det er jo på tide at noen av de som leverer slike pakker dytter inn nForce3 kort istedet for k8t800.

Men jeg har mine tvil på akkurat den Twinmos rammen, Corsair er jo et sikrere valg f.eks.

Men uansett, er jo tilogmed DVI på skjermen, så det skal jo være klare bilder. Om den egner seg til spill kan du jo sjekke i LCD-testen her på forumet? til mr. dahle.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at noen klarer å sette sammen et bedre tilbud, samme om de bygger aldri så mye selv ;) Prøv da vel!

Husk å bruke like gode komponenter. Og man skal ha med Windows Xp...

Skjermen må også være like bra eller bedre.

Noen som klarer det med R9800pro til 12000. (maks 12500 med frakt) ?

:)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at noen klarer å sette sammen et bedre tilbud, samme om de bygger aldri så mye selv ;) Prøv da vel!

Ja, det stemmer nok ganske godt.

De har satt ned prisen en god del på det oppsettet.

Satt sammen et omtrent likt oppsett nettopp og havnet på ~15k.

Det var med noe software også.

Lenke til kommentar

komplett.JPG

Noen som ser noe spesiellt?

Merkelig at om du tar uten mus, så får du ikke penger trekkt fra, men om du bestiller "Logitech OEM Classic Wheel Mouse PS/2 Bulk" istedet - da får man nesten 9kr (Wow!) igjen. :laugh:

Edit: du får tilbake nesten 50kr for å gå for en kulemus da, men den ligger på listen over "vis alle opsjoner" (knapp på toppen av siden) - hvorfor får man ikke penger trekkt fra om man tar uten? :dribble:

Endret av Dasset
Lenke til kommentar

Løsningen er jo fullt konfigurerbar ser jeg, eneste er at jeg trenger jo ikke noe software hvis jeg går for linux... Det er det vanskelig å velge bort (bortsett fra XP da)

Btw, Har noen med linux knowledge peil på om komponentene her er på nett med linux? Hadde jo vært litt ok det da...

Takker for svar

-Tean

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...