Orjanp Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Jeg installerte fluxbox 0.1.14. Dette da ved hjelp av slackware sitt pakkesystem. Det fungerte fint. Starter opp fluxbox med startx. Ville så prøve devel versjon 0.9.9. Komplerte og installerte uten problemer. Problemet er at det er fortsatt 0.1.14 som starter opp, selv etter at 0.1.14 skulle vært avinstallert. Noen som vet hva som må gjøres for å få startet opp versjon 0.9.9? Endret 12. juni 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 exec /usr/local/bin/fluxbox /usr/bin ligger sikkert tidligere i $path. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Bruker allerede overnevnte i .xinitc. Når jeg ser nærmere etter er ikke menyene helt lik de som var på 0.1.14. Men det står fortsatt 0.1.14 når jeg høyreklikker. Skal det gjøre det på 0.9.9 versjonen? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Gjennomsiktighet i menyen fungerer forsåvidt ikke. Har justert 'menu alpha' ned til 160, uten forskjell. Har prøvd å restarte fluxbox uten hell. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ok, det ser ut som om det virker fint her. Etter at jeg tok en '$ fluxbox+generate_menu +B' fikk jeg oppdatert menyen og funnet styles som støtter gjennomsiktighet. '$ fluxbox -i' rapporterer versjon 0.9.9. Så da er det bare å starte konfigureringen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå