tjaa Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hei, når jeg skal sjekke medlemslista kommer denne meldingen: > Tekniske problemer. En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere. < er dette en lokal feil hos meg eller får andre det samme? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Samme her: Tekniske problemer. En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere. Technical problems. An error has occured, if this is the first time you see this error, we recomend that you try to refresh this page. If the problem still exists, please try again later. Technische Probleme. Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem noch existiert, bitte Versuch wieder später. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skjer meg og, ikke bare på medlemslista. Forumet går også som sirup akkurat nå. Tok vel 20 sekunder fra jeg trykka på svarknappen til jeg fikk begynt å skrive dette. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har fått denne meldingen flere ganger de siste par dagene. Det går bare noen minutter, så fungerer alt som før. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Feilpostet, skal ligge her: "Forum -> FORUM -> Tilbakemeldinger til moderatorteamet" Det finne allerede tråder om dette emnet, der. Endret 12. juni 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg