trn100 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Er ellers fremdeles svært interressert i synspunkter omkring HW'en jeg har i tankene...?! Vet det er lite gjennomtenkt og håper på bedre forslag :-) Muligheter for overklokking er et must, da maskinene bare skal jobbe mest mulig effektivt døgnet rundt... Slik jeg ser det for meg kommer frontpanelet i denne 4xAMD64 boksen å ha en del utganger, inkludert USB, FW. GB Ethernet osv. for hver maskin samt en 4 kanals KVM switch i toppen... Bør også være lett å koble sammen med eventuelt nye tilsvarende enheter... Er fremdeles på jakt etter etter mest av alt et perfekt HK uten noe annet enn "performance".... :-) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Steike dette høres fett ut. Skulle egentlig kjøpe båt for 25000; kr, men dette frister mer, så jeg tror jeg vil gjøre det samme Må spare litt mer penger, har ca 25000, men vil bruke 30000 på dette så da har jeg brukt nesten 60000 på datautstyr siden oktober 2003, hvist jeg skal bruke 30000 på dette her. Men vedder på at foreldrene mine kommer til å nekte meg dette som å kjøpe båt som vanlig Frykter litt innblanding fra bidragsmottagere jeg :-( Er allikevel optimist :-) Hmmm.... Optimist Jolle??? ;-) Sorry da, men det blir sikkert ikke noe av. Visst det blir noe av så skal jeg ikke legge noe ut her, skal ha det for meg selv Ingen grunn til det Ostebu :-) Er takknemlig for alle forslag, ikke minst i forhold til å overbevise mine bedre sider om at dette prosjektet er helt essensielt :-) Takk skal du ha! :-) Edit: Hmm.... Synes du har gode ideér jeg :-) Endret 18. juni 2004 av trn100 Lenke til kommentar
above Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Steike dette høres fett ut. Skulle egentlig kjøpe båt for 25000; kr, men dette frister mer, så jeg tror jeg vil gjøre det samme Må spare litt mer penger, har ca 25000, men vil bruke 30000 på dette så da har jeg brukt nesten 60000 på datautstyr siden oktober 2003, hvist jeg skal bruke 30000 på dette her. Men vedder på at foreldrene mine kommer til å nekte meg dette som å kjøpe båt som vanlig Frykter litt innblanding fra bidragsmottagere jeg :-( Er allikevel optimist :-) Hmmm.... Optimist Jolle??? ;-) Sorry da, men det blir sikkert ikke noe av. Visst det blir noe av så skal jeg ikke legge noe ut her, skal ha det for meg selv Ingen grunn til det Ostebu :-) Er takknemlig for alle forslag, ikke minst i forhold til å overbevise mine bedre sider om at dette prosjektet er helt essensielt :-) Takk skal du ha! :-) Hehe, takk det samme Tviler på at jeg kommer til å få lov til dette, men det hadde vært utrolig digg! Har ihvertfall lyst å bygge en pc eller to i et lite skap eller noe lignende.. Men klarer aldrig å bestemme meg Men lykke til med prosjektet ditt, jeg gleder meg veldig til å se hva du kommer fram til og hvordan resultatet ditt blir som jeg er sikker på kommer til å bli veldig bra! Lykke til!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå