Gå til innhold

Varm Maxtor

Anbefalte innlegg

Har en 160 Gb Maxtor disk som ligger på rundt 47 grader. Vil det nøye seg med en 33m³/time papst for å få kjølt ned litt ? Er litt dårlige muligheter for luftgjennomstrøm i dette kabinettet (Suntek TH-656), men MB tempen ligger vanligvis rundt 30. Har ei papst vifte fra før som trekker luft ut bak.

Endret av White
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en 160 Gb Maxtor disk som ligger på rundt 47 grader. Vil det nøye seg med en 33m³/time papst for å få kjølt ned litt ? Er litt dårlige muligheter for luftgjennomstrøm i dette kabinettet (Suntek TH-656), men MB tempen ligger vanligvis rundt 30. Har ei papst vifte fra før som trekker luft ut bak.

Ikke noe problem det, er ikke store "flow'en" som skal til før de dropper markant i gradene :) bare pass på å montere den foran disken, så den blåser luften bakover i kabinettet. Slik luftstrømmen skal gjøre optimalt

Lenke til kommentar
Pabstvifta di holder i massevis :)

...selv om du kjører den på 5 volt. Imidlertid har jeg irritert meg over at mine 3 80mm Papst "knurrer" når de kjører på 5 volt. Derfor ligger de på hylla....har 3 120mm Papst på 5 volt som gjør jobben greit nå. Ikke søren om jeg kjører ei vifte på 12v, det bråker for mye uansett vifte. Dremel er tingen.

Nå skal jeg bare modde min støyende Mist 350-watter med variabel seriemotstand, slik at den faktisk blir støysvak slik reklamen lover....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...