bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har akkurat lastet ned nyeste driver til skjermkortet mitt (Gainward Ti4800se) fra Gainwards hjemmesider. Disse kom i self-extracting winrar arkiv (dvs. at du ikke behøver winrar for å kjøre fila), men når jeg trykker på den kommer bare timeglasset opp i et par sekunder så blir den normal igjen uten at noe skjer. Veit noen hva som kan være galt? har lasta ned fila på nytt 2 ganger, så jeg tror fila er i orden. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Prøv www.nvidia.com du Joa, men jeg hadde tenkt til å teste hvordan Gainwards drivere gjorde det i forhold til nvidias siden de er spesialisert for kortet mitt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Prøv med WinRAR da, se om du får åpnet filen gjennom det. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Begge er de samme driverne Sikker? Trodde det var sånn at produsentene tweake driverne for å få kortet til å yte bedre Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Begge er de samme driverne Sikker? Trodde det var sånn at produsentene tweake driverne for å få kortet til å yte bedre Nah, noen går kanskje så langt som å putte inn navnet sitt, og det er alt Lenke til kommentar
HowwyB Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Begge er de samme driverne Sikker? Trodde det var sånn at produsentene tweake driverne for å få kortet til å yte bedre Det har jeg aldri hørt om, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå