NothgaliC Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Åssen får jeg til wap? gidder ikke å ringe inn. har netcom youngtalk og nokia 5100 EDIT av moderator - Endret emnetittel til noe mer beskrivende. Normalt ville jeg stengt denne posten på grunn av dårlig emnetittel, men jeg ser du er helt ny, så jeg forandrer den for deg. Les retningslinjene, og lag litt bedre emnetittel neste gang. Håper du får det koselig på forumet :-) Endret 12. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
jendor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Se på NetCom sine sider for oppsett. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det er gratis å få oppsettene frå netcom, men bruken av wap koster selfølgeleg. mvh JanEirik Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Åssen får jeg til wap? gidder ikke å ringe inn. har netcom youngtalk og nokia 5100 Velkommen til forumet. Som andre har nevnt får du oppsett tilsendt gratis på www.netcom.no. Trykk på bildet "Kom enkelt i gang med: MMS, E-post, internett og wap". Til fremtidige poster på forumet håper jeg du gir et bedre emnefelt. Dette kan fortsatt endres ved å bruke Edit-knappen. Et passende emnefelt kunne i dette tilfellet vært f.eks. "Hvordan få wap på 5100?". Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå