d_jay Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei! Har tenkt å sette en Taisol CGK760(ellernosånt) på GPU'en på skjermkortet mitt. Vil dette fungere bra, eller vil det virke mot sin hensikt siden kjøleribba er noe overdimensjonert... ? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Tror sjansen er stor for at det skader kortet. Taisolen veier jo ganske mye. Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 men vil det virke, rent kjølingsmessig? kan jo seff kutte den opp litt... slice 'n dice... om jeg hadde fått det til hadde det jo sett litt fett ut? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Tror det ville blitt supert, jeg.. :smile: Men ikke skyld på meg hvis skjermkortet ditt knekker, og noen skjærer seg på det og blør i hjel eller noe.. :smile: Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei, Har selv satt på en Cpu-kjøler på Gpu.. Ser veldig kult ut... :smile: Tar 3 pci plasser, men skal det moddes så skal det moddes. Oppnådde ikke noen høyere klokkefrekvens på Gpu. Har et veldig dårlig overklokkings kort da, så det vel kanskje ikke så rart. Har et Creative Geforce 2 GTS får det til 200@230mhz og 333@360mhz. Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 19:17, Turbel skrev:Tror det ville blitt supert, jeg.. :smile:Men ikke skyld på meg hvis skjermkortet ditt knekker, og noen skjærer seg på det og blør i hjel eller noe.. :smile: Kan støtte opp kortet med blomstertråd eller strips da... :smile: Tror ikke det knekker uten videre. Og OM det gjør ... så kjøper jeg nytt.. Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 19:19, the best one skrev:Hei,Har selv satt på en Cpu-kjøler på Gpu.. Ser veldig kult ut... :smile: Tar 3 pci plasser, men skal det moddes så skal det moddes. Oppnådde ikke noen høyere klokkefrekvens på Gpu. Har et veldig dårlig overklokkings kort da, så det vel kanskje ikke så rart. Har et Creative Geforce 2 GTS får det til 200@230mhz og 333@360mhz. Ja, det var litt rart at du ikke fikk GPU høyere, selv jeg klarer å kjøre 175@220 uten ekstra kjøling. Kanskje jeg heller skal satse på heavy kjøling av minnebrikkene? GPU har jo ikke den største innflytelsen på ytelse... :} Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det går sikkert fint å kappe den opp, men da ville jeg heller kjøpt en billig coolermaster vifte og brukt den. Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 22:56, eldorado2097 skrev:Det går sikkert fint å kappe den opp, men da ville jeg heller kjøpt en billig coolermaster vifte og brukt den. Har faktisk en billig Coolermaster-kjøler liggende i ei eske en plass. Og det er vel en smule overkill med Taisol på en GPU... det kan jeg være enig i. Når jeg klarer å kjøre Core stabilt på 220 så er det tydeligvis minnet som trenger mest kjøling. Får se hva jeg finner på. Venter uansett på termisk lim og Zalman-brakett og småtteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå