Gå til innhold

Nytt kostyme...? / Fetishfolkets syke saker

Blib

Anbefalte innlegg

[Posten fjernet da jeg aldri ønsket å henge ut noens seeksuelle fantasier. Jeg beklager for at jeg gjorde dette, men jeg trodde bare det var en vanlig humorside da jeg fant den. Så tusen takk til psilocybe for å peke dette ut. Posten stenges også

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, hrm.. forklar meg hvorfor dette er "sykt"?

At folk har andre seksuelle drifter enn dere (som for øvrig ikke skader noen som helst) gjør det dem til syke avvikere? Jeg kunne forstått kommentarene hvis det var bilder av en toårig jente med en kuken til en svett, hårete mann opp i rompen, eller en sau som ble sodomert på det groveste.. men seriøst, et par folk som kler seg opp i latex?

Big effings deal.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Så, hrm.. forklar meg hvorfor dette er "sykt"?

At folk har andre seksuelle drifter enn dere (som for øvrig ikke skader noen som helst) gjør det dem til syke avvikere? Jeg kunne forstått kommentarene hvis det var bilder av en toårig jente med en kuken til en svett, hårete mann opp i rompen, eller en sau som ble sodomert på det groveste.. men seriøst, et par folk som kler seg opp i latex?

Big effings deal.

Folk reagerer på det de ikke er vant til vettu..

Lenke til kommentar
Folk reagerer på det de ikke er vant til vettu..

Jaja, det opplever jeg hver dag.

Det jeg irriterer meg over, er at Blib, som moderator, lager denne posten for å henge ut folk som tenner seksuelt på noe annet enn ham. I mine øyne blir det samme som å lage en tråd med bilder av homofile og kalle dem syke avvikere. Fantastisk lite modent, og slett ikke det jeg forventer av en moderator her på forumet.

Lenke til kommentar

Okay, saken var da den at jeg ikke fattet atd dette her var noe fetishgreier før et par timer etter at jeg hadde postet den, da jeg kom på at jeg kanskje skulle se hvor URLen lå, ved å sjekke ut hovedsiden og ltt sånt.

Uansett driter jeg en lang i om folk tenner på dette eller ikke, jeg syntes bar det så utrolig morsomt ut å gå rundt som en stor oppblåst ballong. Ikke det at jeg ville gjort det i en fetishsammenheng nei ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...