3.14 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) var det lurt av meg å kjøpe alienware? ## Topic redigert av moderator ## Endret 12. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Kommer vel ann på om du selv er fornøyd eller ikke..... Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 jeg har ikke fått den enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har du pengene, så... Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Legg ut testresultaterer på forumet av den når du får den slik at vi kan få noen brukserfaringer med Alienware. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Du vet vel at du må fortolle denne pcen? Den blir en del dyrere enn den oppgitte prisen. For du har vel bestilt fra utlandet? Du kan oxo glemme æøå da dette er "norske" bokstaver. "Da maa du skrive saann som vaare aerboedige forfedre gjorde". Men det er en sjef maskin det er det ikke tvil om. Men det er heller ikke tvil om at de tar en del for designet. Du får helt klart bedre maskiner for en billigere penge her hjemme. Så er det jo det med retur eller reklamasjon. Kjedelig å måtte sende laptopen tilbake til utlandet.... Men er du villig til å betale en del ekstra for et sjeft design og ikke bryr deg ikke om æøå får du kose deg med en kraftpakke av en bærbar Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Gi oss specs da Bluejack siden din er forresten nede Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 var det lurt av meg å kjøpe alienware? ## Topic redigert av moderator ## jeg har tenk på en stasjonær pc alenwar med 2 sjermkorter hvor fikk du kjøpt din har du noe link ? dem fins ikke her norge Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 her har du linken din www.alienware.co.uk Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Du kan oxo glemme æøå da dette er "norske" bokstaver. "Da maa du skrive saann som vaare aerboedige forfedre gjorde". Må man vel ikke? Bare stille inn på norsk tegnsett, så funker det fint. Man må da bare huske hvor de forskjellige tegnene er, siden det er forskjellig fra et norsk og US tastatur. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Du vet vel at du må fortolle denne pcen? Den blir en del dyrere enn den oppgitte prisen. For du har vel bestilt fra utlandet? Du kan oxo glemme æøå da dette er "norske" bokstaver. "Da maa du skrive saann som vaare aerboedige forfedre gjorde". Men det er en sjef maskin det er det ikke tvil om. Men det er heller ikke tvil om at de tar en del for designet. Du får helt klart bedre maskiner for en billigere penge her hjemme. Så er det jo det med retur eller reklamasjon. Kjedelig å måtte sende laptopen tilbake til utlandet.... Men er du villig til å betale en del ekstra for et sjeft design og ikke bryr deg ikke om æøå får du kose deg med en kraftpakke av en bærbar Du slenger på uten å tenke gjennom alt? Nei Æ, Ø og Å kan skrives på tastaturer uten "æ"ø"å" For eksempelt skrive jeg dette innlegget med en amerikansk SONY VAIO GRX-560 keyboardet inneholde ikke æøå. Som et Norsk keyboard vet jeg vet at: Æ ligger i ( " ) knappen Ø ligger i ( : ) knappen Å ligger i ( [ ) knappen Du kan velge to eller flere språk i kontrollpanel\språk, og kan skifte språk rask ved å trykke alt+shift! I begynnelsen kan det være litt uvant, men det ordner seg raskt! Du kan ta en kake sjefern Endret 12. juni 2004 av Vaio Lenke til kommentar
akerman Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hhee, sucks not being members of the EU huh? you have to pay moms/toll even when ordering from the UK Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hhee, sucks not being members of the EU huh? you have to pay moms/toll even when ordering from the UK Toll er det bare på noen svært få varer fra EU. Eksempel tobakk, alkohol, landbruksvarer. Moms har også alle EU-land. Men den varierer noe. Sverige har høyere sats enn Norge, 25 % mens UK har 18 %. Nederland har 19 %. Trolig vil mva satsene i EU-land harmoniseres over tid. Så så mye ville det ikke vært å spare med å bli medlem i EU. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 ikke verdt å kjøpe.... Så lenge man har råd og har lyst på den så er den verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 ikke verdt å kjøpe.... En begrunnelse villle har vært fint! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Råstilig design, og meget bra specs.... Par grunner til at ikke jeg ville ha kjøpt: - Pris.....man får mye heftig i den prisklassen. - Vekt....... 3,5kg er voksent for en bærbar - Evn. reklamasjoner......... Kan jo sendes tilbake til england...men... - Designet er stilig i seg selv, men personlig foretrekker jeg mere proft utseende, slik som f.eks Sony sine modeller... og ikke minst Apple.... ++++ - Desktop-prosessor.......Bruker mye batteri....varme...... - Desktop specs..........Bruker mye batteri Men for all del, skal man ha en slik PC, og har pengene...så er den bra. Men som et alternativ til stasjonær PC, så får man mye heftig stasjonær bygg selv for 20-30 000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå