zhitler Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sitter her og lurer på hva som er forskjellen på to kort jeg har på handa!! Creative sitt Radeon 9800Xt og Sapphire Radeon 9800Xt Ultimate Edition..?? Prisen er ihvertfall forskjellig 3600,- for Creative sitt ,og over 5 k for Sapphire kortet..Hva er forskjellen på disse kortene,er det bare kjøleløsningen fra Zalman eller er det noe i ytelse oxo? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Hvorfor betale for "dårlig" ytelse? Ikke misforstå meg, kortene er ikke dårlig, men sjekk her, og finn heller ut hvilket du vil ha! De er MYE bedre, nærmest dobbel ytelse faktisk. Dessuten bråker de ikke overhodet.. Nærmest lydløst ibruk! og så til spm ditt: Sapphire kortet er akkurat det sammen, bortsett fra Zalmankjøleren, kan jeg tenke meg! Men tenk på mine forslag over, er MYE bedre det jeg sier her.. Hvis du ikke bli mer fornøyd, må du gjerne saksøke meg Edit: 800 poster nå! Endret 12. juni 2004 av fredriku Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Sapphires Ultimate Edition-kort har passiv kjøling. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vil tro det finnes billigere måter å få et passivt kjølt 9800xt på.. På moderne skjermkort er det minimale ytelsesforskjeller mellom produsentene, så også i dette tilfellet. Er du sikker på at du ikke burde ha tatt en titt på X800Pro isteden? Mer for pengene, vil jeg tro.. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Joa men har nå kjøpt de korta ,et til meg og et til bror..hehe Fikk de for prisen av et kan man si,(4k) så det skal jeg ikke klage på.. Lurte igrunn på om det var andre forskjeller enn kjølern!? Nye skjermkort kommer jo rett som det er ,venter igrunn litt på hva Ati skal rote frem jeg.. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Joa men har nå kjøpt de korta ,et til meg og et til bror..heheFikk de for prisen av et kan man si,(4k) så det skal jeg ikke klage på.. Lurte igrunn på om det var andre forskjeller enn kjølern!? Nye skjermkort kommer jo rett som det er ,venter igrunn litt på hva Ati skal rote frem jeg.. Hm, du er klar over at det nettop har komt ut en ny generasjon med grafikk-kort? Ati med x800-serien og NVidia med 6800-serien (Er ikke mulig å få 6800 kort i Norge enda, men et x800 pro burde ikke være så vanskelig å finne). Dette kortet er foreks. en god del kjappere enn 9800xt. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Fullstendig klar over det ja..men litt sent å tenke på det nå... En stund siden jeg fikk kortet så,jeg må ta til takke med det gett.. Fornøyd jeg,kjører de spilla jeg bruker glatt!! Men man får nå se hva fremtiden bringer vettu. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 For 2000 kroner stykket var jo ikke det et dårlig kjøp(såframt kortene ikke var brukt). Greit at x800 yter bedre, men det er koster mer enn det han betalte. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Neida korta var helt nye de,i retail ..syns vi gjorde et godt kjøp jeg.. Skulle vi hatt 2 nvidia kort så måtte vi vel ut m 10 lapper..og det hadde kosta mer enn det hadde smakt,spør du meg!! Så nå er det bare å vente på Halflife 2 og få sendt inn så vi mottar 2 eksemplarer .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå