McLuddis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Saken er som følger: jeg hjalp en kamerat av meg med å reinstallere pc'n. Underveis delte jeg opp disken på 80 gig, opp i tre mindre partisjoner. 15, 30, 33 gig. Deretter formaterte jeg dem... (på den trege måten) Nå har det i ettertid vist seg at under backup ble en svært viktig database mappe glemt... Derfor lurer jeg på om det er mulig å hente fram den mappa, eller er den tapt for all fremtid? Vi blir svært takknemlige for alle svar som kan være til hjelp Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 stakars jeg har selv brukt R-studio med gode resultater. trial versonen tar kun frem inntil 64Kb filer, men du klarer vel å få tak i fullversjon tenker jeg.... Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 fant fullv skal gi tilbakemelding når jeg har prøvd... Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 dette programmet speiler HD'n. mao den kopierer ut en STOR fil. husk da bare på å ikke legge denne fila på HD'n som du prøver å fixe..... noe jeg gjorde, med uheldig resultat..... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er databasen svært viktig, så kan også Ibas være noe å overveie. De er ikke billige, men svært viktig... Det er forøvrig ikke å anbefale å klusse med harddisken selv, om Ibas er et alternativ. Dette fordi dette ofte reduserer muligheten for suksess. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 getdataback fra www.runtime.org er vel et godt program... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå