Jan-E. Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sikkert et dumt spørsmål, men fristende å prøve! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hva var spørsmålet egentlig? Det går an, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 har gjort det selv, teipa etterpå med fleksibel teip... funket fett, bare vær forsiktig Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hvorfor i f.. er den flat da? Trodde det hadde noe med forstyrrelse av signalene å gjøre, at det skulle være litt avstand mellom spesielle ledere! Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 har ingen peiling, eneste jeg vet er at jeg har ikke hatt noen problemer med det... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Yess. Vær forsiktig. Ække gøy når du har alt i boks og plutselig oppdager du at du har kutta over isolasjonen til den ene lederen :| Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ' date='12/06/2004 : 01:34'] Yess. Vær forsiktig. Ække gøy når du har alt i boks og plutselig oppdager du at du har kutta over isolasjonen til den ene lederen :| La oss være ærlige: dette er ikke noe du gjør med mindre du har en ekstra kabel eller to liggende. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 bruk fingrene med litt forsiktighet, ikke kniv... ta fire-fem ledere i slengen.... Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 ,12/06/2004 : 01:34] Yess. Vær forsiktig. Ække gøy når du har alt i boks og plutselig oppdager du at du har kutta over isolasjonen til den ene lederen :| La oss være ærlige: dette er ikke noe du gjør med mindre du har en ekstra kabel eller to liggende. Neida, akkurat det å splitte den skal gå greit. Men er det noen som har målt hastigheten på datastrømmen til/fra HD med/uten splittet kabel? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 En slags guide Warning!! Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 En slags guide Warning!! Sto jo interessante ting der. Tror jeg skal splitte kabler i morgen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Overklokking.no har en guide på dette og det finner dere her. Men..dette er feilpostet. Skal ligge under chasemod. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Å nei da, denne er ikke feilpostet. Åpnet Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvorfor i f.. er den flat da? Trodde det hadde noe med forstyrrelse av signalene å gjøre, at det skulle være litt avstand mellom spesielle ledere! Det er litt som noen sier her med interferens mellom kablene. De flatkablende du får kjøpt er laget slik at denne interferensen ikke er et problem. Men lager du "runde" kabler selv så vil du kanskje får forstyrrelser og slikt som gjør at du får lese skrive feil osv på diskene dine. Det er nesten like greit å kjøpe nye kabler, prøvde selv jeg, ble korrupte data når jeg holdt på. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Det er allerede laget en guide på www.overklokking.no om dette! Lykke til! Lage runde kabler guide! Endret 12. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Å nei da, denne er ikke feilpostet. Åpnet Kan det være for at han stengte den kl. 04.00 i natt at det ble feil? Bare køddet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå