BjarteR Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Let og se hvor mange dere finner, og legg dem inn her.. noen som tør vedde på hvor mange det finnes? :razz: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 aner ikke :/, men får det 20.april... om 3 dager :smile: Lenke til kommentar
ellatin Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Tror det ligger på bakrommet i butikken der jeg jobber når jeg kommer dit etterpå, ihvertfall ifølge leverandøren. Hvis det gjør det, blir det testing ikveld...Uansett, de fleste som selger spill legger ut alt i hyllene så fort det blir levert. Spillene kommer ofte en uke før release, og det er alltid dårlig lagerplass, så ring og sjekk kvelden før. Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Nesten like mange som Duke Nukem 4 Ever Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 For å svare på mitt eget og andres spørsmål, her ER den endelige datoen for GTA3 for PC: 21. mai 2002 (USA) 24. mai 2002 (Europa) En liten artig notis til den der.. Det er også datoen da jeg fyller 18 år.. :smile: snakk om fin bursdagsgave fra Rockstar Games.. :razz: Her er det skrevne bevis på datoen: (en mail jeg fikk fra Rockstar Games) Still the number-one selling videogame in the country, the long-awaited PC version of Grand Theft Auto III will be in stores on May 21, 2002. Boasting incredible, lush 32-bit textures... enhanced 3D audio soundscape... skinnable player character... and all the epic, revolutionary, award-winning gameplay that has won the world over. The official site at http://www.rockstargames.com/grandtheftauto3 has been updated, including a dedicated mini-site offering details on PC exclusive features, 10 new PC version screens, links to the Grand Theft Auto webring, and more. PS: Screenshots er dritherlige.. gleder meg! To og en halv uke til! Weee! :smile: Så du som skryter av at du fikk det 11 dager før jeg skriver dette.. :: don't think so.. kanskje det finnes en beta der ute.. har ikke sett noe jeg men.. Har bare en ting og si til slutt : GLED DERE! _________________ Don't invade my turf.. [ Denne Melding var redigert av: muddy på 2002-05-02 18:27 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå