AndersT2 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har gjort om mine CDer til MP3 for å få dem inn på iPODen, men når er den full, og jeg har brukt MP3 størrelser fra 160-224 Kbs, men når jeg nå trenger mer plass vil jeg gjerne gjøre om de filene til 128. Er det ett program som gjør dette, der blir litt mye jobb å ta alle CDene på nytt. Bruker Roxio 6 til vanlig, men den tar ikke dette. Anders Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 MusicMatch Jukebox fixer det i allefall. File - Convert files... Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Easy Audio File Converter er et fint program. Det kan konvertere til en mengde forskjellige format og du kan bestemme bitrate selv. Det kommer sammen med Easy CD Extractor og er laget av Poikosoft Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Cdex..... Mener jeg vil virke til det, hvis du ikke lager wav av det først å deretter til mp3.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå