kristianv Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nederst i pc'en, er det et kort med usb utgang og et merke der det står USB-high speed. Det er også 4 små lamper formert som en firkant, og et klistremerke hvor det står: do not remove while bluetooth is active. Er dette et bluetooth-kort? Har en tundra pc fra PS-data. (januar tilbud 2003) Lenke til kommentar
Star Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Nei.. De lysa er noe jeg husker fra mitt gamle MSI kort.. Dem har med en slik bracket med 4 lys som viser koder under posting og boot. ( Hovedkort manual - feilsøking ) Hva det bluetooth greiene er, vet jeg ikke, annet en at man sikkert ikke bør ta den vekk når bluetooth er slått på ( ekstern/intern bluetooth enhet ) Gadd aldri prøve å finne ut hva det var godt for, men det er altså ikke et bluetooth kort =) Det må du kjøpe utenom.. Endret 11. juni 2004 av Star Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ok. Da gjør jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå