Zepticon Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har vurdert å kjøpe meg dette kabinettet.... Og tenkte på å sette inn ett vindu... Men jeg skal gjøre det ordentlig og like profft som de ferdiglagede fra Lian Li, og trenger derfor råd... - Hva slagst verktøy renger jeg? - Utstyr? - Hvilket glass skal jeg bruke i vinduet? - Hvordan festes dette i aluminiumet... - Hvor får jeg kjøpt utstyret? Håper på hjelp... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 du trenger en stikksag/drembel med mettalblade, det vanligste er vel og bruke plexi galass (hard plast) eller lexan (også hard plast) du fester vinduet med tykk dobbesidig teip eller silikon, skruer kan også brukes, alt dette får du hos din lokale glassmester og jernvare handel. gud løk! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 eller en liten "klatt" superlim:) superlim er min beste venn når det gjelder modding, når jeg ikke fikk plass til flere vifter inne i gamle kabinettet mitt så kunne jeg enda feste 2 stk med superlim. har oxo festa katoder, inverter og en del anna med superlim! funker som F det:) Lenke til kommentar
monstar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 du trenger en stikksag/drembel med mettalblade, det vanligste er vel og bruke plexi galass (hard plast) eller lexan (også hard plast) du fester vinduet med tykk dobbesidig teip eller silikon, skruer kan også brukes, alt dette får du hos din lokale glassmester og jernvare handel. gud løk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå