adsfiklam Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Nb: Du må ha en Lefdal butikk i nærheten Kjøp en SX1 på Lefdal for 1995 kr med Netcom Active Talk abonnement. Så går du inn på Telebutikken.no > Mobiltelefoner > Siemens > SX1. Der selger de SX1 for kun 998 kr med Netcom Active Talk abonnement! Du skriver ut siden og tar den med i butikken, og deretter viser den til personen som står i kassa og ber om å få bruke 150% prisgarantien: 1995 - 998 = 997 x 0,5 = 498,50 kr. Det vil si at du får igjen 1495,50 kr fra personen som står i kassa. Abonnementet koster 129 kr i mnd. i 12 mnd. 129 x 12 = 1548 kr Det vil si at du får en SX1 med binding til Netcom i 12mnd. for: 498,50 + 1548 = 2046,50 kr. Sikkert mange som var klar over dette, men men... Endret 11. juni 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg vil så gjerne ha den menvil ikke ha den pga. tasteoppsette og batterilevetiden.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvor lang batterilevetid trenger du? En uke? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har ikke tru på den der prisgarantien du hele tida driver å snakker om.. Tipper de ler av deg hvis du kommer med det utpprinta arket ditt og krever svinbillig SX1 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har ikke tru på den der prisgarantien du hele tida driver å snakker om.. Tipper de ler av deg hvis du kommer med det utpprinta arket ditt og krever svinbillig SX1 Nei faktisk, var skeptisk selv, men tok meg en tur innom siden demmes ( lefdal.com ) .. Står alt Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har ikke tru på den der prisgarantien du hele tida driver å snakker om.. Tipper de ler av deg hvis du kommer med det utpprinta arket ditt og krever svinbillig SX1 synd, fordi den funker virkelig så bra som det virker Den eneste grunnen til at de fortsatt må ha den er at i lengden tjener de på å ha høye priser og prisgaranti. Men yrjan: Den prisregningen du ga til oss nå. Inkludert eller ekskludert Tilknytningsavgiften på 199 kr? Ikke store forskjellen. Bare lurer Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor lang batterilevetid trenger du? En uke? Egentlig syns jeg det er fryktelig dårlig at jeg må lade telefonen jeg har nå omtrent like ofte som jeg måtte lade min Motorola Startac for snart seks år siden.. Utviklingen av batterier har ikke tatt av akkurat. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor lang batterilevetid trenger du? En uke? Egentlig syns jeg det er fryktelig dårlig at jeg må lade telefonen jeg har nå omtrent like ofte som jeg måtte lade min Motorola Startac for snart seks år siden.. Utviklingen av batterier har ikke tatt av akkurat. Vel ,skjermen til din 6600 er litt mer batterikrevende enn Motorola Startac, men enig i at batteriene ikke er særlig bedre. Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 sikker på prisgarantien funker på mobiler som er billigere pga abonoment tilknytting? var ikke det før?. (husker ikke alle de vanskelige synonymorden) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor lang batterilevetid trenger du? En uke? Egentlig syns jeg det er fryktelig dårlig at jeg må lade telefonen jeg har nå omtrent like ofte som jeg måtte lade min Motorola Startac for snart seks år siden.. Utviklingen av batterier har ikke tatt av akkurat. Hvordan telefon har du egentlig? Batteriene har nok blitt ganske mye bedre enn de var på MicroTac/StarTac-tiden... Hvor mange dager standby fikk du med StarTac? Ca. 50 timer. http://home.online.no/~agaus/Motorola/StarTac%20130.htm Ikke glem at dagens mobiler bruker ganske mye mer strøm enn tidligere tiders mobiler. Bluetooth, IR, fargeskjermer, interne antenner, MP3-spillere, radio, lommelykt osv osv osv. Størrelsen er blitt mindre (se f.eks på batteristørrelsen på en 6600) og kapasiteten på batteriene er blitt større, samtidig som Ni-Mh batteritypen som tradisjonelt ble brukt i mobiler har blitt byttet ut med den langt bedre Li-Ion typen. Og nå har vi enda en ny type batterier på vei, Li-Pol batterier. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor lang batterilevetid trenger du? En uke? Egentlig syns jeg det er fryktelig dårlig at jeg må lade telefonen jeg har nå omtrent like ofte som jeg måtte lade min Motorola Startac for snart seks år siden.. Utviklingen av batterier har ikke tatt av akkurat. Hvordan telefon har du egentlig? Batteriene har nok blitt ganske mye bedre enn de var på MicroTac/StarTac-tiden... Hvor mange dager standby fikk du med StarTac? Ca. 50 timer. http://home.online.no/~agaus/Motorola/StarTac%20130.htm Jeg har 6600 nå. Er fullstendig klar over at den har funksjoner og egenskaper som gjør at den bruker mer strøm enn en StarTac som så dagens lys på midten av nitti-tallet. Hadde man klart å koble batteriet tilsvarende en StarTac på 6600 hadde standby-tiden sikkert ikke vært mer enn noen timer...(spekulering) Men uansett syns jeg det er dårlig at vi skal måtte lade telefonene våre nær sagt dobbelt så ofte i forhold til hva vi var nødt til for bare noen år siden. Husker spesielt de såkalte "maraton batteriene" til Nokia. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Og alle gløymer det essensielle her: DU MÅ HA KJØPT OG BETALT DEN FØR DU DRAR OPP DEN UTSKTFTA! Ellers kan selgare gjere den smarte og berre sette prisen ned til det som utskrifta viser. Pluss at nettbutikken må ha varen inne ellers gjelder det ikkje. Så butikkar utan varestatus er vel ingen hensikt å prøve seg med. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå