dTd Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hei er det noen som vet hvordan man formaterer en nokia 3650 uten minnekort fordi det står nemelig at telefonen bruker 1,8 mb minne og jeg har slettet omtrent alt jeg fant men fortsatt så står den på 1,8 mb og jeg finner ike det man kalte gjennoprett fabrikkinnstilinger på de eldre nokiane (3310 osv) finner bare noe slikt drit at man gjennopretter kun noen innstillinger og det er litt kipt fordi jeg vill ha alt nytt fordi jeg har kjøpt telefonen brukt og vill slette alt som er!!! men får det for f*** ikke til og det er plagsomt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Tast inn *#7370# ,da formatterer du mobilen din Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du har allerede fått svar, så jeg bare nevner noe litt annet: Først og fremst, prøv å ha en mer forklarene emnefelt. Mobilnavnet er ikke nok. Et eksempel på et bra emnefelt i dette tilfellet kan være "Hvordan formaterer jeg 3650?". Second, and last. Et punktum en gang i blant hadde ingen tatt skade av, men dette er dog ikke noen regel Håper Zemeckis' svar hjalp deg, og mitt. Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå