Jonas Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hallo Jeg har et skript som teller alle sammen som går inn, uansett om de refresher. Det jeg også vil ha, er et skript som sjekker om ip'en ligger i en tekst fil. Hvis den ikke gjør det, så legges den til. På slutten av skriptet skal den printe ut anntall unike besøkende, eller anntall linjer i tekst fila. Noen som kan hjelpe meg med det? Hadde vært flott Jonas Lenke til kommentar
jic Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hallo Jeg har et skript som teller alle sammen som går inn, uansett om de refresher. Det jeg også vil ha, er et skript som sjekker om ip'en ligger i en tekst fil. Hvis den ikke gjør det, så legges den til. På slutten av skriptet skal den printe ut anntall unike besøkende, eller anntall linjer i tekst fila. Noen som kan hjelpe meg med det? Hadde vært flott Jonas Her har du en med Mysql http://forum.hardware.no/index.php?showtop...5429&hl=counter Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har ikke Mysql Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå