Ducky Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei! Hadde bestilt feil skjerm fra netshop sammen med den nye pc-en min. Sendte mail istad (kl. 22.40) om at jeg ville bytte til en annen skjerm. Fikk svar etter 2-3min om at de hadde oppdatert bestillingen min! Dette er nå da noe helt fenomenalt! Jobber de i overtid?? Uansett netshop er den beste butikken jeg har vært bort i!! Anbefales på det sterkeste!!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bra for deg. De svarer på mail 2 på natten også..! Genialt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Merkeleg. Eg sendte ein mail i går, rundt 5-6 tida, og har enda ikkje fått svar.... Har ikkje fått noko MAILERDEAMON elns. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg kan også sterkt anbefale de etter at de både behandlet orderen min og sendte den på 3 dager totalt! Det er bra!!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Netshop er helt råe på service. de er vennelige og snille. Sånn skal det være! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 fikk en pakke på døra nå!! Det var uventa! Jeg trodde jeg måtte hente det.. pluss en helt herlig eske med godis.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå