Cloud Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Veit ikke om det skal postes her, eller i søppel men men.. Søkte litt rundt på AOpen HQ08 og fant en test på overclockers online. Testen er skrevet fra 12-14-00. Her et et litt komisk utdrag fra testen. Another great feature of the HQ08 is its 300W powersupply. It has become very common to own two or more hard drives, a cd-rom, a cd-writer, some additional case fans, 3-5 cards, ... All of these can use a good amount of power, and if you add a 74W peltier to the list to cool down that overclock cpu you have been using you will see that a 300W p/s isn't a luxury Er litt rart å tenke på hvor mye strøm vi trenger nå til dags i forhold til for 4 år siden. Men kabinettene må vel ha vært veldig mye kjøligere på den tiden? EDIT: Good - Excellent quality - Price is good - 300W Powersupply Endret 11. juni 2004 av Cloud Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Lille barn - det var ikke lenge siden langt svakere strømforsyninger enn 300 W var standard. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Husker 250w var vanlig for ikke så alt for mange år siden. Har selv hatt maskiner med en del under det også. Det kabinettet du refererer til bruker jeg fortsatt i en av pc`ene mine enna. Har ikke planer om å bytte det heller Men tipper det er ganske mange som har et sånt kabinett liggenes enna? Edit: Og nei kabinettet var vel ikke noe mer kjøligere på den tiden Endret 11. juni 2004 av Royal Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Men tipper det er ganske mange som har et sånt kabinett liggenes enna? Edit: Og nei kabinettet var vel ikke noe mer kjøligere på den tiden Jeg kjøpte mitt for 1 uke siden jeg da Men det var utrolig mye mindre en det jeg hadde ventet. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dell og andre ferdigprodusenter finner på å sette i 125W PSU'er i maskiner den dag i dag, fordi de trenger ikke mer. Riktignok på de mindre/minste modellene. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dell og andre ferdigprodusenter finner på å sette i 125W PSU'er i maskiner den dag i dag, fordi de trenger ikke mer.Riktignok på de mindre/minste modellene. Tja, jeg vet i alle fall at ferdigmaskinen jeg kjøpte meg på elkjøp for 5 år siden eller så hadde en strømforsyning på rundt 110 W (tror jeg det sto på den). Det var en Celeron 433, og likefullt klarte jeg å drive to HDer, to CD-romer, Riva TNT2 kort såvel som en 14" monitor på denne pingleforsyningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå