thingul Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har nettopp anskaffet meg en Aerogate II, trenger ett par overganger for å koble til kabinettvifte og gpu vifte. Det jeg trenger er: 2stk. 4 pin - 3 pin (hun til han) til kabinettviftene og 1 stk. 2 pin - 3 pin (hun til han) til gpu viften. Så er spørsmålet, hvilken webshop har sånt i sortimentet ? Noen som kan hjelpe meg å finne norske webshopper som har disse delene ? --thingul Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) microplex har i alle fall 4-3 pinn Endret 11. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Kan svare på noe av det du spør om: Microplex har masse "stæsj" http://www.microplex.no 2stk. 4 pin - 3 pin (hun til han) En overgang fra GPu - vifte vet jeg ikke.. Edit: Natrium slo meg med ett minutt - utklassing... Endret 11. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har nettopp anskaffet meg en Aerogate II, trenger ett par overganger for å koble til kabinettvifte og gpu vifte. Det jeg trenger er: 2stk. 4 pin - 3 pin (hun til han) til kabinettviftene og 1 stk. 2 pin - 3 pin (hun til han) til gpu viften. Så er spørsmålet, hvilken webshop har sånt i sortimentet ? Noen som kan hjelpe meg å finne norske webshopper som har disse delene ? --thingul Trur ikkje 2->3 pin er fysisk mulig. Du har 2 på eine sida, men kan ikkje trylle fram nr.3. Uansett, på ein 3pin er det 2 ledningar til for å kjøre vifta og ein, gul til å måle hastigheten, noko som ikkje er nødvendig. Du trenger berre 2 ledningar, altså ein 2pin for å bruke ei vifte. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Takker Er 4 til 3 pin som er mest viktig da jeg klarer å jokke 2 pin kontakten fra viften på skjermkortet inn i 3 pin kontakten men hadde vært fint med en skikkelig overgang Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Klippe --> krympestrømpe --> lodde Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Binders, limistol og tape som "støpeform" kan man lage fine hankontakter med.. Det har jeg gjort flere ganger, og det blir helt flott. Lodde på ledningene til bindersbitene. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Takker for svar, får prøve å mekke til noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå