Passasjer Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hva er den aller beste RPG'en noensinne? Jeg for min del synes NWN, KotoR, Diablo 2 og Icewind Dale 2 var ganske bra. Temple of Elemental Evil var en skuffelse, spør du meg. Men, kom igjen: si din mening! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Diablo var et av de første skikkelige RPG'er jeg prøvde, så det blir en favoritt.. Handlingen er så bra, historien bak det. Characterne, questene. Alt er bare helt topp Baldurs Gate er jo også en vinner.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Diablo var et av de første skikkelige RPG'er jeg prøvde, så det blir en favoritt.. Handlingen er så bra, historien bak det. Characterne, questene. Alt er bare helt topp Sier meg helt enig der. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Du mener Diablo 2? Eneren var ikke mye å skryte av...(Jeg prøvde det i 2003, spillet var ganske utdatert på alle områder da) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du mener Diablo 2? Eneren var ikke mye å skryte av...(Jeg prøvde det i 2003, spillet var ganske utdatert på alle områder da) Det forklarer saken ja. Fortsatt et flott spill for det. Personlig spilte jeg vel spillet for 2/3 (husker ikke helt) år siden eller omlag så. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Final Fantasy VII sier ikke mer... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 OOPS! Jeg glemte nesten de 2 aller beste! LBA2 og FFVII! Har nok gått med et par hundre timer med de spillene Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg blir sikkert flamet som bare det når jeg sier dette men. Jeg synes Dungeon Siege var helt genialt. gleder meg til nr 2 kommer... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Dungeon Siege er bra. Jeg husker jeg hadde et Elite lag av bueskyttere og magikere. Trengte nesten ikke save...Spillet egner seg nok for RPG ferskinger Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 KOTOR, Dungeon Siege, Neverwinter Nights. Men det beste av alle er Final Fantasy VII Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 KOTOR er min favoritt, men jeg har nesten ikke spilt RPG. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Regner hverken Dungeon Siege eller Diablo som rpg... Endret 11. juni 2004 av WarpX Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm, Baldur's Gate 2: Shadows of Amn. Fantastisk på alle mulige måter, unntatt pathingen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du mener Diablo 2? Eneren var ikke mye å skryte av...(Jeg prøvde det i 2003, spillet var ganske utdatert på alle områder da) Hallo? Diablo er en klassiker - gjett hvorfor spillet fikk en oppfølger? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Planescape Torment, etterfulgt av BG-spilla og Gothic 2. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Might & magic 6 og 7, Diablo 1 og 2. Knakende bra saker. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Du mener Diablo 2? Eneren var ikke mye å skryte av...(Jeg prøvde det i 2003, spillet var ganske utdatert på alle områder da) Hallo? Diablo er en klassiker - gjett hvorfor spillet fikk en oppfølger? Det fikk nok en etterfølger fordi det var bra...i det forrige århundre! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Du mener Diablo 2? Eneren var ikke mye å skryte av...(Jeg prøvde det i 2003, spillet var ganske utdatert på alle områder da) Hallo? Diablo er en klassiker - gjett hvorfor spillet fikk en oppfølger? Det fikk nok en etterfølger fordi det var bra...i det forrige århundre! Whatever... topic er "Beste RPG ever?" Så om han likte Diablo (han er neppe alene) er jo det ikke noe å sette spørsmålstegn ved. Selv likte jeg Ultima Underworld 1 & 2, som har råtten grafikk nå - men gud for noen herlige spill Endret 11. juni 2004 av WarpX Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Final Fantasy serien er best Det er ikke mange som kan slå dem når det gjelder RPG spill. Baldurs Gate 2 og Diablo II er jo gode de og, men ingen kan slå FF Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Final Fantasy serien er best Det er ikke mange som kan slå dem når det gjelder RPG spill. Baldurs Gate 2 og Diablo II er jo gode de og, men ingen kan slå FF Helt enig...Bare litt synd jeg er så lei av det turbaserte battle systemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå