jke Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg har lastet ned catalyst 4.6 og fjernet de gamle.men jeg får ikke installert de nye!får opp en feil melding når jeg prøver.noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg har lastet ned catalyst 4.6 og fjernet de gamle.men jeg får ikke installert de nye!får opp en feil melding når jeg prøver.noen som vet hva jeg skal gjøre? Hvilket kort har du? Ikke mobility vel? Lenke til kommentar
jke Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) jeg har lastet ned catalyst 4.6 og fjernet de gamle.men jeg får ikke installert de nye!får opp en feil melding når jeg prøver.noen som vet hva jeg skal gjøre? Hvilket kort har du? Ikke mobility vel? nei powercolor 9800 pro flash til xt.det som kommer når jeg installerer er: installasjonen ble ikke fullført.forsøk å sette opp skjermkortet med en standard vga driver(hva er d?)før du kjører installasjonsprogrammet Endret 11. juni 2004 av jke Lenke til kommentar
jke Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 har prøvd å installere gamle drivere og den jeg fikk med.ingen virket. må jeg kanskje legge inn windows på nytt? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 har prøvd å installere gamle drivere og den jeg fikk med.ingen virket. må jeg kanskje legge inn windows på nytt? Kan du si litt mer hva som skjer? Hvilken feilmelding du får og sånn? Lenke til kommentar
jke Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 eg fikk d til d vanlige igjen.systemgjennoppretting! men hvis jeg prøver å installere 4.6 uten å avinstallere den gamle vil d fucke seg da? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 eg fikk d til d vanlige igjen.systemgjennoppretting! men hvis jeg prøver å installere 4.6 uten å avinstallere den gamle vil d fucke seg da? Det kan jeg aldri tenke meg. Det var slik jeg gjorde det nå i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå