Svulst Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 kan noen her anbefale et bra temperaturovervåkingsprogram til meg? har en amd 2800+ på et abit kv7 kort.. Anbefal et annet enn det som følger med hovedkortet Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Speedfan kan anbefales på det sterkeste.. Jeg bruker det, versjon 4.09, men vet ikke om det er siste.. [EDIT] Eneste minuset med det kan vel være at det kan være litt vanskelig å finne ut hvilken temp som kommer fra hvilken sensor, siden det ikke er laget for et bestemt hovedkort.. Kan vise feil også, om den ikke registrerer en sensor, men det ser du fort.. Som regel om den viser -48 grader eller noe sånt Men hos meg er det problemfritt, viser temp på cpu, hd, nb osv.. Den måler også spenningen og sjekker hastigheten på vifter. Endret 11. juni 2004 av vgard Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 ypperlig.. da prøver jeg den.. takk skal du ha Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Everest er vel eit godt alternativ http://programmer.no/art.php?artikkelid=6847 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bruker SpeedFan jeg også,meget godt program.Anbefalles Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Eller så kan du jo prøve ut MotherBoardMonitor 5 (mbm5). Mange som sverger til det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå