Kosmo Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Lurte på om noen vet hvem som har den andre verisjonen "I wanna fall in love" av Chris Isaak. Den verisjonen jeg leter etter er vel en rock/hardrock verisjon av låta. Men vett ikke hvem som har den nye. Mulig navnet på låten er litt annerledes også. På forhånd takk! Kosmo Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Tenker du på H.I.M sin verson av wicked games? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hehe.. selv om jeg aldri har hørt HIM-versjonen, var det den gruppen jeg først tenkte på. Edit: nå, øh, løp jeg til den døgnåpne platebutikken og kjøpte CD-en til HIM med denne sangen på, og jøje meg, den var dritdårlig. Fyren kan jo ikke synge, jo. Og hvorfor er instrumentene høyere enn vokalen? Endret 11. juni 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 "Trenger ikke å fikle med noe som ikke er ødelagt" Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 If it ain't broke, don't fix it evt. If it ain't broke, take it apart and find out why jada jada, helt OT, jeg vet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 If it ain't broke, then for the love of God don't destroy it!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Noen som har hørt Novaspace sin versjon? Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Noen som har sett videoen til orginalen? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Noen som har sett videoen til orginalen? Søt video ja. For de som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå