Torjus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg kjenner en fyr som har spillt el-gitar i evigheter nå, og han spilte en solo for meg, det var helt rått Sykt kult å høre på! Så jeg lurte på om det var noen av dere "metal-medlemmer" her på forumet som hadde noen sanger å annbefale med sinnsykt kule solo'r på? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Racer X (bandet til paul gilbert) har masse tøft. Eller har vel alle respektive metal/rock-band en eller annen solo i sangene sine. Den jeg digger mest for tiden er solo'en 3:30 ut i Avenged Sevenfold - I won't see you tonight part 1. Du kan også se om du finner noe av Yngwie Malmsteen, John Petrucci osv... Orket ikke nevne flere Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis du er ute etter sinnsyk "tapping", kan jeg anbefale Van Halen - Eruption. Den er syk! Ellers liker jeg mange av gitarsoloene til Guns N' Roses. November Rain har tre NYDELIGE soloer, da spesielt den siste tar -helt- av. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Ok, skal forske litt på det, takk! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ellers liker jeg mange av gitarsoloene til Guns N' Roses. November Rain har tre NYDELIGE soloer, da spesielt den siste tar -helt- av. o_O, den siste er nice.. Kanskje ikke så bra, men ganske stilig sånn litt ut i begynnelsen på Dire Straits - Money for Nothing.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Van Halen - Eruption. Den er syk! Hjelp, høytallerene mine Tok jo HELT av på slutten hehe najs! Kom med flere! EDIT: Dire Straits - Money for Nothing.. 80'tis Endret 11. juni 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dire Straits - Money for Nothing-soloen er fed, ja. Forresten kan jeg anbefale soloene i følgende låter: Guns N' Roses - Sweet Child o'Mine Guns N' Roses - My Michele Guns N' Roses - Breakdown Guns N' Roses - Welcome to the jungle (spesielt den i begynnelsen) Dire Straits - Brothers in Arms Led Zeppelin - Stairway to Heaven Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Led Zeppelin - Since I've Been Loving You Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine Guns N' Roses - Nightrain Endret 11. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
GTS Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Steve Vai - "For The Love of God" Hvis du er interessert i gitarspill, så ta en titt på www.gitarnorge.com Vet det er flere fra Hardware.no som er medlem der Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Guns N' Roses - Night Train [Pirke] Det heier Nighttrain, ikkje Night Train. [/pirke] [on topic] Mine favorittar: Guns N' Roses - Sweet child o mine Guns N' Roses - Paradice city Guns N' Roses - My Michelle Guns N' Roses - November rain Guns N' Roses - Nighttrain [/on topic] Endret 11. juni 2004 av Køddleif Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) [Pirke] Det heier Nighttrain, ikkje Night Train. [/pirke] [Pirke] I følge platecoveret heter den "Nightrain". [/Pirke] Begge skrev feil. Endret 11. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Piano er mye bedre! hehe.. Syns solo'en på Black Hole Sun med Soundgarden er ganske fet! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Iron Maiden - Gangland Iron Maiden - The Prisoner Iron Maiden - Hallowed be thy name Iron Maiden - Phantom of the opera (spesielt liveversjonen på Maiden Japan) Iron Maiden - Aces High Happy listening Btw, feilpostet, burde blitt postet under Lyd & Bilde -> Musikk Endret 11. juni 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Jimmy eat world - Get it faster Foo figthers - Everlong (?)...er det kvalifisert som solo Muse - Citizen erased ........ (loppekassa venter) Endret 11. juni 2004 av dub Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Jimmy eat world - Get it fasterFoo figthers - Everlong (?)...er det kvalifisert som solo Muse - Citizen erased ........ (loppekassa venter) Citizen Erased: Studio versjonen er best, men slutten er drit fet live med alle de mørke-blå lysene. Endret 11. juni 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Folkens, vi har et egent musikk-kategori under lyd og bilde. Stenges pga feilpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg