autoing Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei ! Har nå satt inn ny HDD på 160 GB i Xboxen. Fant et image på internet som jeg brukte. Følgende meny kommer opp: Rebuild v1.x large HD - *C* 4920 Rebuild v1.x large HD - *F* 4920 Valgte alternativ 1, men ser at jeg bare får opp 129 GB når jeg kommer inn på evolutionX dashboard. Skulle jeg valgt alt. 2 ? Til informasjon bruker jeg bios: Xecuter2. 4981.67 Lenke til kommentar
redflame Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 tungvindt!! Bruke denne i stedet , tar 10 min så er du oppe og går. http://modifisering.net/downloads.htm Lenke til kommentar
autoing Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Imaget som jeg bruker bruker heller ikke mer en 5-10 min. før det er oppe å går. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) prøvde bare og hjelpe det jeg prøvde og si var at "hddprep" linken som jeg viste deg er et utrolig bra program, du skjønner tegninga med en gang du starter det opp, omtrent det samme som "windows dor dummies"! skjønner! http://slashxbox.com/index.php?showtopic=2386 Endret 11. juni 2004 av redflame Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Forskjellen ligger bare i hvilken mappe den instalerer evox i, mange mener at det er vanskeligere for m$ i fremtiden å finne om du har moddet xbox ettersom de vistnok ikke har tilgang til f mappen når chippen er skrudd av. Du sier du fant et image på internet, bare sier det til deg... hvis du skaffer et program/iso bør du skaffe det fra de "offisielle" kanalene eller fra xbins. Er mange duster der ute som finner det morro å endre på xbox programvare og så legge det ut for nedlastning. Vet ikke hvor du har lastet det ned fra, bare sier deg det Ang. de 160 mener jeg at det kun er executer2 4983 som lar deg innstalere noe større en 139 (eller noe...) men ettersom du får opp 120 syntes jeg det er litt rart... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ang. de 160 mener jeg at det kun er executer2 4983 som lar deg innstalere noe større en 139 (eller noe...) men ettersom du får opp 120 syntes jeg det er litt rart... Det er lba48 suport i xbtool (http://home.alltel.net/nghtshd/xbtool.html) som avgjør det om man kan ha større en 120 gig hdd Jeg feks bruker fortsatt x2_4977 biosen og har 250 gig hdd innstalert Lenke til kommentar
autoing Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Imaget er skaffet fra en "offisiell" kanal så jeg tror ikke at det er noe tull med det. Allt stemmer helt perfekt bortsett fra at jeg bare får opp 137 GB fordelt på C, E og F disken. Må jeg kjøre en patch inne på evolution X dashboardet for at de siste 20 GB skal komme opp ? Når jeg kobler meg opp med Flash FXP så får jeg også opp flere mapper G, X, Y og Z. Kan det være at de 20 GB ligger på noen av disse ? Hvorfor vises ikke G, X, Y og Z når jeg er inne på XBMC ? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Da må du nok enten gjøre som redflame sa ang. xbtool (har selv brukt det programmet litt men aldri sett det, takk for infoen..) eller så må du oppdatere til nyeste xecuter2 bios... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Sånn som jeg har forstått det, ligger de resterende gigabytene dine på G:. For å få alt på F: må du bruke biosen som heter: Xecuter2. 4981.06 , og ikke Xecuter2. 4981.67. .06 gjør at du får alt på F: og .67 gjør at du får en F: og G: disk. Temmelig sikker på at dette burde gjøre susen. Lenke til kommentar
autoing Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Takk for tipsene Må jeg innstallere hdd på nytt hvis jeg skifter BIOS eller vil de siste 20 GB automatisk komme opp under F ? Lenke til kommentar
autoing Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Det ble ikke noen endringer med Xecuter2. 4981.06 Jeg tror nok som dere sier at de siste 20 GB ligger under G, men hvorfor kommer ikke denne opp under XBMC ? Lenke til kommentar
Lou Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hva bruker dere et "image" til? Jeg puttet inn den nye disken, overførte evox og xbmc. Funker fint for meg Lenke til kommentar
autoing Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Imaget inneholder en komplett samling av det gamle ms dashboardet, det nye evolutoionX,programmer, skins ++ Lenke til kommentar
autoing Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Fant nå ut at jeg fikk enablet de siste 20 GB under G ved å gå inn på settings under Dvd2Xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå