enmannen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Må bare fortelle om den raskeste RMA behandlingen jeg har vært borti. Hadde et 3 år gammelt Ati radeon 64DDR VIVO liggende i skuffen. Fungerte fint, men tv-utgangen virket ikke lenger. Tok direkte kontakt med Ati via deres nettskjema, og fikk et returnummer. På fredag ettermiddag sendte jeg kortet til Ati technologies i England, som vanlig pakkepost. (kosta 49,-) På tirsdag kom FedEx på døra mi med splitter nytt kort.. Tok altså litt under 4 dager fra jeg sendte det til england til jeg hadde det i hånda igjen. Har nok litt å si at de bruker FedEx som transport, kikka på pakkespor, og den ble sendt fra england mandag kveld...) Kanskje det lønner seg å ta direkte kontakt med Ati i stedet for å gå via nettbutikken? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Haha! Ja, kanskje det!! Norske nettshops (og evt. Posten ) bruker jo over ei uke på å få sendt ei pakke tur/retur Det var jaggumeg bra, og i tillegg så har visst ATI-Folka brukt helga si på det. Imponerende! Endret 11. juni 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kjempeflott av ATI det her Det var nyttig info for oss, hvis jeg får problemer med skjermkortet skal jeg ta direkte kontakt Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hai-hai... meget bra og rask behandling, nesten like rå som Creative... lever, skrive hva som er galt, få nytt produkt på dagen :-)) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Så kjempebra! Virkelig om det egentlig skal være, men kvaliteten må sies å ikke være like bra hos andre som hos ATi Btw, fritz0r: Det er ikke lov med pc-specs i signaturen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dette er tydligvis et bevis på et å betale bittelitte grann ekstra for å kjøpe et ekte ATI kort lønner seg i lengden . .. Skal vurderes sterkt ved neste innkjøp , siden det er tydelig at ATI tar er større ansvar . Håper dog at de retter DVI med 60hz LCD snart i VGA -biosen . .... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Btw, fritz0r: Det er ikke lov med pc-specs i signaturen. Jo... Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Btw, fritz0r: Det er ikke lov med pc-specs i signaturen. Jo, det er lov nå (igjen), men signaturen kan maks være 4 linjer forsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå