theflirt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har bare en ting jeg tenker på før jeg skal velge en av disse mobilene, og det er tastene! Som ivrig mobiltaster ser jeg meg nødt til å ha raske taster. Hvilken av disse to mener dere har nettopp det? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har ikke prøvd noen av de, og de er vel tilnermet lik. Spør Molna, han har vel prøvd begge! Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nei, det har jeg ikke. Men se deg litt rundt, det finnes nok av topics om disse mobilene allerede. Lenke til kommentar
theflirt Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Nei, det har jeg ikke. Men se deg litt rundt, det finnes nok av topics om disse mobilene allerede. Jo, men ingen har nevnet tastene i det hele tatt. Virker som om tastene til S65 er veldig glatte, stemmer det, Molna? Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har ikke prøvd S65 og da kan jeg selvsagt ikke ha noen mening om tastene. Er glatte taster et problem? Folk klager på så mye rart, men 'glatte taster' har jeg aldri hørt før... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har ikke prøvd S65 og da kan jeg selvsagt ikke ha noen mening om tastene. Er glatte taster et problem? Folk klager på så mye rart, men 'glatte taster' har jeg aldri hørt før... Skjønner ikke at du holder ut alle spørsmåla jeg;P Du skulle holdt det hemmelig, at du har prøvd dem mener jeg Men, ontopic, har lest at Tastene på CX er gode og kjappe.. Iallefall på club-siemens.net Lenke til kommentar
theflirt Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ja, takk, Sc0oT! Men S65 har bedre kamera og bluetooth! Men er tastene kjappere på CX65, må jeg kanskje vurdere den på nytt! Molna: Det jeg mener med "glatte taster" er taster som er vanskelig å skrive fort på. He he.. Kan skjønne at det ikke gir noen mening, da. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Ja, takk, Sc0oT! Men S65 har bedre kamera og bluetooth! Men er tastene kjappere på CX65, må jeg kanskje vurdere den på nytt! Molna: Det jeg mener med "glatte taster" er taster som er vanskelig å skrive fort på. He he.. Kan skjønne at det ikke gir noen mening, da. Ekke sikker på hvordan S65 er, da det ikke er noen "prewiev" av den som jeg vet om Trur nok den er nogelunde lik! Endret 14. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
theflirt Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Oki, takk for at du tok deg tiden til å svare, hvertfall:) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 No problem lykke til med valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå