Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) noen meninger om denne psu. var ganske billig så jeg tvilte litt... eller denne. ganske genialt med ferdige kabelstrømper.. Endret 11. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Første har jeg ingen efaring med, men den andre er fin fin Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nr. 2 Tøff/jalla, vet ikke. Tror den kanskje er litt bedre kvalitet, men mulig jeg tar feil! Hva klarer (ikke så intresant?) Mistenkelig billig, men(litt lite) har ingen erfaring selv Prøvde å finne litt på forumet, men få har erfaring (tror jeg) Hvis PC'en ellers er litt "billig" vil Nr. 1 sikker skli greit inn LOZER Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Nr. 2 Tøff/jalla, vet ikke. Tror den kanskje er litt bedre kvalitet, men mulig jeg tar feil! Hva klarer (ikke så intresant?) Mistenkelig billig, men(litt lite) har ingen erfaring selv Prøvde å finne litt på forumet, men få har erfaring (tror jeg) Hvis PC'en ellers er litt "billig" vil Nr. 1 sikker skli greit inn LOZER veit ikke om du betegner 11lapper som billig.. se profil får system info.. kan nevne at jeg også har brukt 3000,- på modding(som går på egen psu) har hatt komf Endret 11. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Uff! LITEN glipp fra min side! har hatt konf. jeg å (14dager)! LOZER Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har selv MEGET dårlig erfaring med en billig PSU, dette er virkelig ikke stedet å spare hundrelapper på... Å tro meg på mitt ord! Du kommer til å slippe en hel del problemer/svidd utstyr hvis du legegr et par hundrelapper ekstra i PSU Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 oki.. nå har jeg bestemt meg.. tar denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=782 men må vente til etter ferien ang. veddemål. kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå