RAPTORR Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hvilken codec er beste til xp?. jeg luere på om det fins noe bra codecer der ute. noe som er stabil og tar de fleste filmer og ikke kræsjer med andre prog. det hadde vert stor hjelp hvis noen hadde hjelpet meg jeg har prøvd mange. det er mange der ute Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 bruker en som filnavnet ACEMCP591PRO Den funker bra for meg, har prøvd noen nyere fikk bare alt til å klikke. så jeg bruker denne fremdeles. tar det meste og er på 50mb. søk på google etter den.finner den nok Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ffdshow (første link på google) og eventuelt AC3 på soruceforge det dekker 99% av dine behov Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 er det ikke flere og tenkte dvd spiler som region free prog? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 ffdshow (første link på google) og eventuelt AC3 på soruceforge det dekker 99% av dine behov Enig med deg. Skal du bare se på film, og ikke "rippe" fungerer disse to utmerket. Men med denne VideoLAN har du ikke behov for codecs i det hele tatt. Mvh Meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 ffdshow (første link på google) og eventuelt AC3 på soruceforge det dekker 99% av dine behov Ja denne er nok best. Mange andre pakker blir fort rotete og legger inn en masse unødvnedig. Lenke til kommentar
curunir Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ffdshow (første link på google) og eventuelt AC3 på soruceforge det dekker 99% av dine behov Dekker disse 3ivx med lyd og? Har hatt litt problemer med det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg hadde ac3filter og ffdshow før, men det var en film jeg ikke fikk spilt av. Så jeg installerte VideoLAN, og da funket det! Lenke til kommentar
hemo Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 I ein debatt på DinSide, las eg at 3ivX skulle vera rask nok til å kode video i full kvalitet på direkten. Så las eg på 3ivX sine heimesider at du kan kjøpa ein 3ivx D4 4.5.1 Plus-pakke for US$19.95 Dette er i grunn heilt greit, men: Kva skal vi med 3ivx D4 4.5.1 Decoder til US$ 6.95 ?? Halve poenget med å kjøpa ein kodek, må vel vera at filmen skal kunne spelast av over alt? Eg vil ikkje sitja med ferdigredigerte og arkiverte kopiar av ferieminne som ein må kjøpa dekoder for å få spelt av :-s Kva har eg missoppfatta her? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ffdshow sine sider var fæle å finne fram i ... stemmer det at siste ut. var mai 2003 ? Gamle codecer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå