phax Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hei, hade besøk av en stygg orm på maskinen min her om dagen, lsasss.exe greier... hvertfall, fått fjerna det (tror jeg da) ved hjelp av en fix jeg fant på trendmicro sine sider, eller va de nå heter. har hvertfall blitt kvitt den stygge lsasss.exe prosessen som lå og kjørte cpu'n min på full load! men nå opplever jeg at internett har blitt utrolig ustabilt, kan jo bare være en tilfelidighet (telenor adsl..) men synes det er litt rart. internett funker flott når maskinen er ny boota, men etterhvert dropper hastigheta ned på modem nivå og det er mange sider han ikke finner, og bilder kommer ofte ikke opp visst han klarer å laste sidene.. må ofte refreshe en to-tre gang for at det skal funke! irriterende ja. så lurte på om noen har vært borti lignende problemer? og kanskje har en smart løsning på lur? takker for alle svar hvertfall! (forresten: laster ned opera nå for og teste om det funker bedre.) Lenke til kommentar
Anime_king Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 da har jeg et spørsmål til deg.... gå in på "mine netverksområder" så "netverkstillkobling" se om den sender og motar unnormalt mye.... hvis den gjør det... så har du kansje samme problem som meg.... jeg formaterte for 1 time siden... men fortsatt ikke bedre Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sjekk om du har et blaster/ blasterlignenes virus... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er forskjell på Isass.exe og isass.exe. Isass.exe skal ikke fjernes. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 lsasss.exe, altså 3 s'er.. og ja det er et blaster lignende virus, men har som sagt fjernet det. skal få sjekket om den sender, mottar mye.. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Opplever akkurat samme problem som deg etter blaster virus. Har du fått det stabilt igjen? Jeg har kjørt online scan, finner ikke noe virus nå. men fortsatt er det ustabilt. Lenke til kommentar
lefza Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hvis det er lsasss.exe er det W32.SASSER.E.WORM( ) du har... finn fiks på linken... (her) Lenke til kommentar
tidyclown Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 supert jeg hadde lsasss.exe jeg også... funket flott med fixen:) takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå