Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

internett utrolig ustabilt etter orm besøk!

Anbefalte innlegg

hei,

hade besøk av en stygg orm på maskinen min her om dagen, lsasss.exe greier... hvertfall, fått fjerna det (tror jeg da) ved hjelp av en fix jeg fant på trendmicro sine sider, eller va de nå heter.

har hvertfall blitt kvitt den stygge lsasss.exe prosessen som lå og kjørte cpu'n min på full load!

men nå opplever jeg at internett har blitt utrolig ustabilt, kan jo bare være en tilfelidighet (telenor adsl..) men synes det er litt rart. internett funker flott når maskinen er ny boota, men etterhvert dropper hastigheta ned på modem nivå og det er mange sider han ikke finner, og bilder kommer ofte ikke opp visst han klarer å laste sidene.. må ofte refreshe en to-tre gang for at det skal funke! irriterende ja.

så lurte på om noen har vært borti lignende problemer? og kanskje har en smart løsning på lur? :)

takker for alle svar hvertfall!

(forresten: laster ned opera nå for og teste om det funker bedre.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da har jeg et spørsmål til deg....

gå in på "mine netverksområder" så "netverkstillkobling" se om den sender og motar unnormalt mye.... hvis den gjør det... så har du kansje samme problem som meg.... jeg formaterte for 1 time siden... men fortsatt ikke bedre :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...