OdinTheGod Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg skaffet meg en CNet 4-porters USB Hub. Den er med egen strømforsyning og slikt. Når jeg plugger i Feks min trådløse Joystick og printer ++ finner ikke maskinen dem.. Eller dem kobbler seg inn og ut hele tiden.. Heller ikke webcamera funker igjennom huben. :-/ Hva kan være galt? (Win XP) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sjekket at driveren til den fungerer riktig? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Funker USB enhetene når du setter dem rett i pc´n da? Gjør dem det er jeg redd det er noe galt med USB hubben din. Kan jo evt sjekke kabler osv! Hvilken OS kjører du forresten? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Funker USB enhetene når du setter dem rett i pc´n da? Gjør dem det er jeg redd det er noe galt med USB hubben din. Kan jo evt sjekke kabler osv! Hvilken OS kjører du forresten? Den funker når jeg kobbler inn kortleser og slikt.. Som jeg bruker med en gang.. Jeg kjører WIN XP :-) Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Funker USB enhetene når du setter dem rett i pc´n da? Gjør dem det er jeg redd det er noe galt med USB hubben din. Kan jo evt sjekke kabler osv! Hvilken OS kjører du forresten? Den funker når jeg kobbler inn kortleser og slikt.. Som jeg bruker med en gang.. Jeg kjører WIN XP :-) Via hubben eller rett på pc´n? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Alt som går rett inn i PCn funker.. Men bare kortleseren funker igjennom huben.. Har et Shuttle X kabinet. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Under XP er det ikke nødvendig med noen driver instalasjon for å få en hub til å virke. Så lenge enhetene fungerer rett på maskina så er USB portene og USB drivere ok. Tror kanskje det er noe feil med hubben, men tørr ikke si dette sikkert. Kanskje du har garanti ennå så kan du levere den inn å spørre om å få prøve en annen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå