Balle Klorin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Når jeg prøver å aktivere punkbuster får jeg bare en feilmelding: Error - Could not enable punkbuster. Noen som vet hva jeg gjør galt ? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Prøv og installer spelet på nytt og sjå om det hjelper. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) 1. Har du installert PunkBuster? 2. Hvis nei, installer det! (reinstaller spillet) 3. Hvis ja - gå inn i spillet -> Multiplayer -> Internet -> Nederst på sia [X] Enable Punkbuster Endret 12. juni 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Var bare en reinstall som trengtes Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Var bare en reinstall som trengtes Dei fleste som har hatt problemar med punkbuster har installert spelet på nytt og då har det virka.. Endret 12. juni 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Min punkbuster på americas army har aldri funka, har installert det, prøvd og updateree punkbuster men det går ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå